De winnaar van de Sister Factor heeft zijn debuut gemaakt op de planken!

De Sister Factor campagne is op een fantastische wijze afgesloten in het AFAS Circus Theater. In samenwerking met Stage entertainment hebben wij een unieke figurantenrol weggegeven aan de persoon met de hoogte Sister Factor. Door mee te doen aan weekopdrachten konden fans van Sister Act aantonen dat zij beschikten over de het speciale “Sister Act-gevoel”.

Social Brains heeft de gehele campagne bedacht en uitgevoerd. De werkzaamheden bestonden uit:

- Grafische vormgeving voor zowel on- als offline media
- Video opnames bij de Sister Act
- De realisatie van de app op de facebook
- Social media campagne met online advertenties, facebook content en community management

Met de campagne van 6 weken hebben meer dan 4.500 deelnemers mee gedaan. Door dit grote aantal en de enorme publiciteit door alle interactie op Facebook werd de Sister Factor een groot succes! Tijdens de 6 weken kende de facebookpagina van Sister Act een explosieve groei. Meer dan 4.000 vonden de pagina leuk tijdens deze periode.

Op zondag 9 maart was de winnaar de Sister Factor, Michael Boye-Amaseh, te zien in de uitzending van Life4You. Met de gewonnen figurantenrol kon hij zich opmaken voor een geweldige dag. ‘Ik ben heel erg nieuwsgierig naar wat er vooral gaat komen en ik ga er gewoon van genieten’, aldus Michael.

Met meer dan 1600 bezoekers in de zaal had de winnaar van de Sister Factor een onvergetelijke avond. ‘Het was echt mooier dan ik ooit had kunnen dromen. De Sister Factor is voor mij helemaal geslaagd en ik heb ontzettend veel plezier gehad’, aldus Michael.

Bekijk hier het fragment van de Sister Factor bij Life4You.