Social Brains.

head

Wie zijn wij

Social Brainers zijn energiek, creatief, business-wise, resultaat gericht, commercieel en vooral SOCIAL.

Social Brainers zijn energiek, creatief, business-wise, resultaat gericht, commercieel en vooral SOCIAL.

Wilt u ook direct resultaat?

Pas Neuromarketing toe in al uw marketingactiviteiten.

Integreer de elementen Pain, Gain en Claim in al uw online middelen.

#1 De Pain bij uw klant. Bepaal waar de daadwerkelijke behoefte (of pijnpunt) van de lezer ligt. Bij Neuromarketing gaat u altijd uit van de instinctieve behoeften. We spreken de 'old brain' aan.

#2 De Gain voor uw klant. Naast het tonen van deze behoefte is het belangrijk de lezer direct aan te spreken met uw unieke oplossing. Nogmaals, we richten ons hier op de 'old brain'. Hoe spreken we de instinctieve behoeftes aan van de lezer!

#3 Uw directe Claim. Als afzender van het bericht toont u tevens hoe deze oplossing gerealiseerd zal worden. De oplossing is altijd een concreet product of dienst. De lezer maakt al een beslissing voordat ze dit bewust kan verklaren. Dat is Neuromarketing.

  • “Een geweldig bureau om mee samen te werken!”

    Ben Bergsma - Art Director

Social Brains

Van Social Media naar Social Business.

600%

meer bereik
in 6 weken

workshops

WOMMA

De Word of Mouth Marketing Association is de officiële branchevereniging gewijd aan mond tot mond en social media marketing. WOMMA is de leider in ethische mond tot mond marketing praktijken door middel van haar onderwijs, zoals WOMMA Summit, professionele ontwikkeling, en het delen van kennis met de top-industrie marketeers.

Lidmaatschap WOMMA's is opgebouwd uit de meest innovatieve bedrijven die zich inzetten om de voortgang van mond tot mond marketing industrie door middel van belangenbehartiging, onderwijs, en ethiek.

Wilt u ook direct resultaat?

Pas Neuromarketing toe in al uw marketingactiviteiten.

Integreer de elementen Pain, Gain en Claim in al uw online middelen.

#1 De Pain bij uw klant. Bepaal waar de daadwerkelijke behoefte (of pijnpunt) van de lezer ligt. Bij Neuromarketing gaat u altijd uit van de instinctieve behoeften. We spreken de 'old brain' aan.

#2 De Gain voor uw klant. Naast het tonen van deze behoefte is het belangrijk de lezer direct aan te spreken met uw unieke oplossing. Nogmaals, we richten ons hier op de 'old brain'. Hoe spreken we de instinctieve behoeftes aan van de lezer!

#3 Uw directe Claim. Als afzender van het bericht toont u tevens hoe deze oplossing gerealiseerd zal worden. De oplossing is altijd een concreet product of dienst. De lezer maakt al een beslissing voordat ze dit bewust kan verklaren. Dat is Neuromarketing.

  • “Een team met duidelijk verstand van online zaken!”

    Michel de Bruin - Managing Director Admix

Lid WOMMA network

Het grootste internationale netwerk van Social media experts.

50%

meer fans
in 2 weken