Social Media Strategie.

strategie

Social Genie Quickscan

Social Genie Quickscan

Uw Strategie Team start met het maken van de Social Genie Quickscan, hiermee onderzoeken wij o.a. de volgende punten:

  • Ambassadeurs
  • Klanten
  • Werknemers
  • Partners
  • Concurrenten
  • Markt
  • Eigen Social Media Channels
  • Is uw website/webshop  social proof
  • E-mail Marketing
  • Loyalty Programma
  • Offline Social Media integratie

Uw unieke Social Genie Quickscan laat direct zien waar u staat en wat de mogelijkheden in de toekomst zijn! Hiermee kunnen wij een vliegende start maken met uw Social Media Strategieplan.

Wilt u ook direct resultaat?

Versterk uw marketing met de elementen: Pain, Gain en Claim.

#1 Uw klant haar Pain. Belangrijk om Neuromarketing succesvol toe te passen is het bepalen waar de daadwerkelijke behoefte (of pijnpunt) van uw doelgroep ligt.

#2 Uw unieke Gain.Naast het tonen van deze behoefte is het belangrijk uw doelgroep direct aan te spreken met uw unieke oplossing. Nogmaals, we richten ons op de 'old brain'. Hoe spreken we de instinctieve behoeftes aan van uw bezoeker!

#3 Uw directe Claim.Als afzender van het bericht toont u tevens hoe deze oplossing gerealiseerd kan worden. De oplossing is zodoende een concreet product of dienst.

  • “De Social Blueprint biedt ons de handvaten voor goede Social Business uitvoering”

    Hein Vergeer - Managing Director WelkomLife

Social Genie Quickscan

Een goede start is het halve werk.

Onze oplossingen

strategie

Social Media
Strategie

Creativiteit + Commercie = Uw unieke Social Media Strategie

Stap 1: BRAINS
Altijd en immer start onze commerciële BRAIN met het maken van uw Social Genie Quickscan zodat uw situatie t.o.v. uw concurrenten en markt bepaald wordt.   strategie wordt samen met u ontwikkeld door uw tweekoppig strategieteam,welke bestaat uit een creatief en een commercieel BRAIN. Het creatieve BRAIN zorgt ervoor dat de creatieve kant van uw bedrijf of product ten volle wordt benut en zo niet uitgemolken. Het commerciele BRAIN gaat altijd immer en alleen voor conversie, conversie en nogmaals conversie zodat u uw investering er dubbel en dwars uit haalt.

Met deze unieke focus krijgt u het beste uit 2 werelden en heeft u binnen no-time een creatief en commercieel succesvol Social Media Strategieplan voor uw organisatie in handen!

Stap 2: DOELSTELLINGEN & TARGETS
Uw doelstellingen en targets worden samen met u bepaald en zijn een wezenlijk onderdeel van uw Social Media Strategie plan. U gaat geen investering doen voordat u weet wat u ervoor terug krijgt, dat is logisch toch.

Wij noteren altijd duidelijke targets in onze plannen, waar u ons aan mag(moet) houden!

Stap 3: UITVOERING & BIJSTUREN
Tijdens de uitvoering van uw unieke Social Media Strategieplan staan wij u bij en zonodig sturen wij ook bij met ons Social Optimalisatieplan. Geen product, dienst of klant is hetzelfde en wanneer u snel en flexibel reageert kunnen wij samen met u de beste resultaten behalen. En natuurlijk maken wij ook wel eens een foutje(heel soms), en dat kunnen wij dan ook heel snel oplossen.

De succesvolste strategiën zijn flexibel en aanpasbaar indien uw markt dit vraagt.

Wilt u ook succesvol starten met Social Media en direct een voorsprong hebben op uw concurrenten. U kunt onze BRAINS bellen 010-2540070 of direct mailen info@socialbrains.nl. Tot snel!

Wilt u ook direct resultaat?

Pas Neuromarketing toe in al uw marketingactiviteiten.

Integreer de elementen Pain, Gain en Claim in al uw online middelen.

#1 De Pain bij uw klant. Bepaal waar de daadwerkelijke behoefte (of pijnpunt) van de lezer ligt. Bij Neuromarketing gaat u altijd uit van de instinctieve behoeften. We spreken de 'old brain' aan.

#2 De Gain voor uw klant. Naast het tonen van deze behoefte is het belangrijk de lezer direct aan te spreken met uw unieke oplossing. Nogmaals, we richten ons hier op de 'old brain'. Hoe spreken we de instinctieve behoeftes aan van de lezer!

#3 Uw directe Claim. Als afzender van het bericht toont u tevens hoe deze oplossing gerealiseerd zal worden. De oplossing is altijd een concreet product of dienst. De lezer maakt al een beslissing voordat ze dit bewust kan verklaren. Dat is Neuromarketing.

  • “Bij Social Brains vind je de perfecte combinatie tussen creativiteit en effectiviteit.”

    Ben Bergsma - Art Director

Social Strategieplan

Bezint Voor Gij Begint

Onze oplossingen

strategie

Online Marketing strategie

Social Optimalisatieplan - direct resultaat!

Uw merk boven het maaiveld houden is de grootste uitdaging voor elke marketingverantwoordelijke. Social media biedt u de perfecte tools om niet alleen op te vallen bij uw doelgroep maar ook uw sales direct te beïnvloeden. Dit kan wanneer uw Social Media Strategieplan perfect op uw product en organisatie is geschreven en succesvol is en blijft. Maar wij leven niet in een perfect wereld, dus er is altijd ruimte voor verbetering. En wel vanaf VANDAAG!

STAP 1: SOCIAL GENIE QUICKSCAN
Met de Social Genie Quickscan van Social Brains krijgt u in één concreet overzicht uw huidige Social Media status te zien en tevens een duidelijk overzicht van alle mogelijke middelen om van uw merk de nummer 1 te maken.

STAP 2: SOCIAL OPTIMALISATIEPLAN
Uw team van 2 BRAINS maakt een optimalisatieplan welke natuurlijk bestaat uit creatieve optimalisaties en commerciele optimalisaties. Hierdoor heeft u het beste van 2 werelden. Door alle mogelijkheden van Social Media, zowel online en offline tot het uiterste in te zetten voor uw merk. Met behulp van een specifieke middelenmix krijgt uw merk de boost  die het vraagt.

STAP 3: IMPLEMENTATIE
Wij kunnen u ondersteunen bij het implementeren van uw optimalisatieplan zodat u en wij zeker weten dat het grootste haalbare succes behaald zal gaan worden. Hiervoor kunt u gebruik maken van onze community managers, creatieven en social media advertising experts voor het grootste rendement.

Wilt u ook direct resultaat?
Pas Neuromarketing toe in al uw marketingactiviteiten.

Integreer de elementen Pain, Gain en Claim in al uw online middelen.

#1 De Pain bij uw klant. Bepaal waar de daadwerkelijke behoefte (of pijnpunt) van de lezer ligt. Bij Neuromarketing gaat u altijd uit van de instinctieve behoeften. We spreken de 'old brain' aan.

#2 De Gain voor uw klant. Naast het tonen van deze behoefte is het belangrijk de lezer direct aan te spreken met uw unieke oplossing. Nogmaals, we richten ons hier op de 'old brain'. Hoe spreken we de instinctieve behoeftes aan van de lezer!

#3 Uw directe Claim. Als afzender van het bericht toont u tevens hoe deze oplossing gerealiseerd zal worden. De oplossing is altijd een concreet product of dienst. De lezer maakt al een beslissing voordat ze dit bewust kan verklaren. Dat is Neuromarketing.

  • “Een geweldig team om mee samen te werken!”

    Michel de Bruin - Directeur Admix

Social Optimalisatieplan

Bijschaven en optimaliseren.

Onze oplossingen