Is 6 seconden lang genoeg voor merken om een onvergetelijke indruk te maken?

Tot voor kort was Vine alleen beschikbaar voor de Iphone. Sinds een aantal dagen kunnen nu ook Adroid gebruikers de app downloaden. Is 6 seconden lang genoeg voor merken om een onvergetelijke indruk te maken? Wij denken van wel en met ons vele anderen marketeers! Vine kan uitstekend worden ingezet om mensen te enthousiasmeren voor nieuwe producten, om een verhaal achter je merk te vertellen of om een uniek kijkje achter de schermen te geven. We zien ook al dat veel artiesten de app gebruiken om previews van nieuwe nummers te geven. We willen een aantal leuke voorbeelden met jullie delen van merken die Vine op een effectieve manier toepassen binnen hun marketing.

Bacardi laat zien hoe hun product het best wordt geserveerd. En dat in 6 seconden.

Dove speelt een potje bowling met hun producten en gooit een strike natuurlijk een strike!

Voor fashion merken is Vine een perfecte en creatieve manier om hun kleding te presenteren. Lucky Magazine laat dit zien in 6 seconden.

Ben je benieuwd wat Vine voor jouw organisatie kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op met onze managing director Hans Dekker via hans@socialbrains.nl of 06-15012284.